THE FLAVIO NEWS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

THE FLAVIO NEWS

QUÈ VOLS SABER? EN FLAVIO ÉS AQUI PER A INFORMAR-TE
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 EL BRASILER A LA VENDA!!!!

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
karmanero

karmanero


Nombre de missatges : 170
Localización : CAPITAL DEL VALLÉS OCCIDENTAL
Registration date : 06/10/2008

EL BRASILER A LA VENDA!!!! Empty
MissatgeAssumpte: EL BRASILER A LA VENDA!!!!   EL BRASILER A LA VENDA!!!! I_icon_minitimeDv Abr 08, 2011 7:37 pm

Companys!
Doncs el que lleguiu! Tinc el meu estimat brasiler a la venda.
El preu que demano és de 4.500 € Ja sabeu que en faig un ús a diari de uns 30 Km per lo que està MOLT BÉ (tret de un petit bony a l'ala posterior de l'esquerra i el tapisat del seient del conductor que comença a desfer-se pel ús (de rascar amb la caretra d'entrar i sortir). la resta del cotxe està IMEPCABLE
FUNCIONA COM UN RELLOTGE SUÏS
Porta UNS 120.000 Km (82.000 milles) reals. Només ha estat a les mans de 5 propietaris (comptant amb mi) i disposa de una bella història (no documentada) digne de penjar-la a la web de les històries de VW
Em fa MOLTA MOLTA PENA però si vui fer lloc en el pàrquing per a noves adquisicions cal sacrificar-ne algun i el KG està clar que va a ser que no!!!
Si teniu manera de fer-me publicitat entre possibles compradors us ho agrairé. Ja he penjat el anunci al PT
unes imatges:

EL BRASILER A LA VENDA!!!! 77880881



EL BRASILER A LA VENDA!!!! Xzzx



EL BRASILER A LA VENDA!!!! 65714215

Tornar a dalt Ir abajo
Nordhoff

Nordhoff


Nombre de missatges : 246
Localización : Despatx de direcció
Registration date : 06/10/2008

EL BRASILER A LA VENDA!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL BRASILER A LA VENDA!!!!   EL BRASILER A LA VENDA!!!! I_icon_minitimeDs Abr 09, 2011 5:08 pm

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
MENTON

MENTON


Nombre de missatges : 242
Registration date : 05/10/2008

EL BRASILER A LA VENDA!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL BRASILER A LA VENDA!!!!   EL BRASILER A LA VENDA!!!! I_icon_minitimeDs Abr 09, 2011 7:14 pm

Jo t'animo!!!! Wink
la nova adquisicio be es mereix aquesta perdua......i tots sabem que et fa llastima pero. Sad ........anim i endevant!!!! Arrow
cuan conduixis la nova maquina ja ni ten enrrecordaras!!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





EL BRASILER A LA VENDA!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: EL BRASILER A LA VENDA!!!!   EL BRASILER A LA VENDA!!!! I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
EL BRASILER A LA VENDA!!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Super VW nº 30 ja a la venda
» Escarabat del 67 en venda
» UN CONEGUT NOSTRE ÉS EN VENDA...
» OVAL I JUDSON EN VENDA
» VENDA pneumàtics banda blanca 5.60-15 Firestone

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
THE FLAVIO NEWS :: THE FLAVIO FORUM :: COMPRA-VENDA-
Canviar a: